نصب انواع شیر آلات بهداشتی ساختمان در کرج
نوشته شده توسط : mohseni

نصب شیرآلات در کرج

خدمات نصب شیرآلات بهداشتی در کرج
در هنگام نصب شیرآلات بهداشتی باید به چند نکته توجه داشت، از جمله ارتفاع نصب شیرآلات و روشویی های شیرآلات بهداشتی، ارتفاع نصب شیرآلات توالت ایرانی و توالت فرنگی، ارتفاع شیرآلات دوش حمام، فاصله شیرآلات مخلوط وان حمام، ارتفاع شیرآلات پیسوار در زیر سینک ظرفشویی، نصب شیرآلات اهرمی و شیرآلات ایستاده یا روکار.

متاسفانه بسیاری از افراد به ارتفاع استاندارد شیرآلات توجه نمی کنند. بهترين روش نصب شيرآلات بهداشتی در کرج تماس با نصابی با تجربه و قابل اطمينان است.

انواع شیرآلات

شیرآلات ظرفشویی
شیرآلات روشویی
شیرآلات حمام

نصب شیرآلات ظرفشویی در کرج

ارتفاع شیر آب رسانی یا شیر پیسوار در زیر سینک ظرفشویی باید ۵۵ سانتی متر باشد. سینک باید در ارتفاع ۸۰ تا ۸۵ متری نصب گردد.

 

نصب شیرآلات روشویی در کرج

با توجه به نوع روشویی پایه دار و بدون پایه بادی نصب روشویی صورت گیرد. در روشویی بدون پایه، باید برای خروجی لوله فاضلاب روشویی ها ارتفاع ۴۰ تا ۴۵ سانتی متری رعایت شود. اما در روشویی پایه دار (ارتفاع ۸۰ سانتی متری) شیرآلات را بر روی جایگاه مشخص شده نصب می کنید. علاوه بر این، برای نصب روشویی های جدید بی پایه و یا نیم پایه نیز باید ارتفاع ۸۰ سانتی متری رعایت شود. همچنین فاصله سوراخ های روی دیوار برای نصب روشویی باید ۷۵ سانتی متر باشد.

نصب شیرآلات حمام در کرج

نصب شیرآلات بهداشتی حمام در کرج
با توجه به میانگین قد افراد، دوش حمام باید حدود ۱۸۰ سانتی متر تا ۲ متر ارتفاع داشته باشد. در صورت وجود وان در حمام، شیر مخلوط وان باید در ارتفاع ۷۰ سانتی نصب شود و دوش آن نیز باید باید ۹۰ سانتی متر فاصله داشته باشد.

دستمزد نصب شیرآلات بهداشتی در کرج

دستمزد و هزینه نصب شیرآلات یک قیمت واحد نیست. این امر چالشی برای مالک یا مدیر پروژه ساختمان است. اصولا شرکت های معتبر و تاسیساتی هزینه ای منصفانه تر دارند و قیمت اتحادیه را به شما اعلام می کنند. عواملی که بر روی قیمت نصب شیرآلات در کرج تاثیر می گذارند عبارت اند از: توکار و روکار بودن شیرآلات، محل نصب شیرآلات، خانه جدید یا قدیمی، تعداد شیرآلات، انجام تعمیرات اضافی در حین کار و غیره.

نصب شیرآلات بهداشتی در کرج از محبوب ترین خدمات درب منزل است که توسط متخصصین تاسیسات هدایتی در کرج ارائه می شود. ما در همه محله های کرج آماده انجام پروژه های نصب شیرآلات بهداشتی هستیم. قبل از تماس با ما حتما از چند جای دیگر نیز قیمت ها را پرس و جو و مقایسه کنید. تاسیسات هدایتی افتخار دارد که خدمات فنی درب منزل را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار خانواده های کرجی قرار داده است. خدمات شبانه روزی، نصب شیرآلات بهداشتی توسط نصاب با تجربه شیرآلات در کرج. برای اطلاع از هزینه ها و دستمزد نصب شیرآلات با ما تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: نصب شیرآلات ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: